Direktlänk till inlägg 14 september 2008

Jobb, barnlediga och fest!!! :)

Av Sofie - 14 september 2008 11:06

Det gick jättebra att jobba i fredags! :) Dagen flöt på jättebra och gick snabbt som tusan. Kvällen spenderade vi hemma hos fam. Nicklas, som bjöd på middag. SÅ JÄVLA GOTT! Och så fick vi äran att delta i deras obligatoriska fredagsmys och mysigt var det. :) På hemvägen hyrde vi en film som jag somnade ifrån efter 15 minuter som vanligt...


Igår började dagen hemma hos en familj som har samma dagmamma som vi. Vi var några stycken som träffades för en journalist skulle komma och prata lite. Vår dagmamma är uppsagd fr.o.m juli 2009, men det är också all info vi har fått. Ska på ett möte på tisdag, hoppas bli lite klokare då.

Efter det handlade jag och Filip sen åkte vi hem och åt tidig middag, redan 12,30! När Buffy vaknade vid 13,30 körde jag dem till sin farmor, där de skulle spendera natten, vi skulle ju på fest! :) Lämningen gick jättebra och när jag kom hem lade jag mig under täcket en stund och vilade. Gjorde oss iordning för Julia och Markus fest och cyklade dit runt 18,00. Halvvägs kommer vi på att vi glömde presenten... :/ De får den sen! :)

Festen var verkligen jätterolig! Så goa människor och alla var så glada! Stack dock hem redan vid 23,00, efter lite tråkigheter.... Men festen fortsatte och de som var kvar verkade ha roligt! :) Party all night long....


Morgonen och förmiddagen har spenderats i sängen.... Bara myst och njutit av lugnet och tystnaden, men nu börjar vi sakna de små liven... Vill åka och hämta dem så fort Jonas har masat sig upp! :) I eftermiddag blir det middag i Halahult. MUMS! Vilken service vi har haft denna helgen... Me like! Hoppas alla ni där ute mår lika bra som jag! :) Enjoy!


Julia & Markus---------> Tack för en toppenrolig kväll! Verkligen hellyckat!!



 
 
Ingen bild

Isolde

14 september 2008 16:57

Eyy Moster!
Erkänn att du är världens stoltaste moster nu när jag kan gå :-D
Hälsa mina kusiner.
Kram Isolde

 
Ingen bild

Hanna

14 september 2008 21:49

Som jag skrivit så nämner jag inga namn och dom som tar åt sig får göra det.
Nej jag vet inte att du läser min blogg dagligen, har ingen koll på vilka som läser min blogg överhuvudtaget. Jag har inte sagt att det är du, jag tycker bara det känns konstigt att man försöker ibland men får knappt gensvar. Okej man har familj osv. men det betyder inte att man inte kan höra av sig osv. Allt har liksom bara lagts ner.
För mig så är en ensidig komunikation inga vänskap (NEJ anklagar inte dig för det) självklart kan det gå ett tag utan att man hörs men när det går veckor, månader osv. då kan man börja tänka på vilka som är ens vänner för med mina vänner hörs jag minst en gång i veckan max varannan och det gäller mina äldre vänner med. Med det menar jag all kommunikation sms, msn, telefon, eller att ses IRL.
En av dessa personer irriterar mig mest och har gjort det länge, men så är det med det... vissa är som dom är och det är inte du.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 juni 2010 00:13

Har haft en riktigt bra lördag och den verkar inte vara över riktigt än för min del. :) Har nämligen en maskin tvätt på G. Det är det som är det fina med att bo i hus; tvätta när du vill, även efter midnatt. :) Det och mycket annat. Lördagen börjad...

Av Sofie - 4 juni 2010 21:59

Denna veckan har verkligen flugit förbi som en raket! Den har varit helt underbar! :) Timmarna på jobbet har bara susat förbi och vädret har varit toppen! :) Vi har spenderat mycket tid ute och det behövdes! Gräset är nyklippt och några rabatter är l...

Av Sofie - 1 juni 2010 06:19

Är inte juni en officiell sommarmånad? Jo... det tycker jag. Idag är det 18 dagar till jag fyller 25. 25 år. Om 18 dagar. Åldersnoja? Inte alls! :S Är nog mest lite morgonsur idag. Hade tänkt ta en vända på gymmet men ställde klockan fel. Blir vä...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:40

GLÖMDE ju bort att jag skulle gratta alla mammor på Mors Dag!   Grattis alla mammor!!! Vi är bäst. :)   http://www.youtube.com/watch?v=5Qa_gxEGmYY   Vad kan passa bättre än en låt om >>Mother Lovers<<?? :D ...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:26

Jaha, då var strax denna helgen till ända också. De går så förbaskat snabbt! Imorgon är det bara 7 vceckor till min semester börjar. Fast det känns som oktober ute.   I fredags efter jobbet gjorde vi inte många knop. Jag och barnen hade lite fred...

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards