Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Sofie - 18 januari 2009 20:22

Jaha, så var strax denna helgen till ända. Den har gått skitsnabbt, men har ändå varit helmysig. Bortsett från det som drabbade mig igår.... En enorm saknad efter Filip bara vällde över mig... Usch, det var hemskt alltså! Längtade bara som fan till idag när vi skulle hämta honom! Fick ju kramas i massor med min fina Olivia och det gick ju kanon! Kändes ju bättre idag när vi vaknade så vi gav oss inte iväg förrän 12,30. Grejade en massa på förmiddagen, vek tvätt, städade barnens rum och lite sådär.

Spenderade ju som sagt dagen i Halahult, så mysigt! :) Middag och fika och så fick jag lära mig spela >>Skit<<, ett skit-roligt spel! :D

Nu ikväll har jag och Filip byggt med lego, faktiskt jättekul! :)

Olivia sover och jag hoppas att Filip med gör det snart annars somnar jag garanterat innan honom ikväll....!


Nu blir det tradera en runda och sen the bed. Work tomorrow.



One step closer....

Av Sofie - 18 januari 2009 09:00

Skönt att vara ledig!! :) Inte alls dumt faktiskt! Igår märkte jag verkligen hur trött i kroppen jag var. Helt matt hela dagen. Filip var bara hemma en snabb sväng efter handbollen sen följde han med Eva till Halahult. Ska hämta honom i eftermiddag och käka lite middag. Lax. Lovely! :)

Kollade på film o myste igår kväll, var faktiskt uppe hyfsat länge. Igår var det Jonas som somnade på soffan.


Emilie--------------> Jag vet.....! Förlåt! Jag och Betty pratade ändå om det igår. Jag ringer dig imon på vägen hem från jobbet. Aiiiight!? Kram!


Annelie-----------> Jag jobbar på Lagerberg's, ett kycklingslakteri. :)


Julia---------------> Hoppas ni gjorde många fina fynd igår!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards