Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Sofie - 22 juni 2009 10:09

Jaha, nu var den här, den efterlängtade semestern! :) Den börjar bra med solsken! :)


Igår jobbade jag ju mellan 7,10-15,45. Helt okej, när man väl kom hem! :) Var inom Torsteboda City på hemvägen och tog lite kaffe. Hem en snabb vända och käkade lite middag, fick äta ensam då Jonas och Olivia inte orkade vänta på mig... Sen körde jag till Halahult för att hämta Filip. Lunkas fick följa med och Filip han blev så glad! :) Vi tittade på den lilla kalven och barnen var helt paralyserade nästan! De lekte ute en stund, pizzabagare. Var hemma i BC igen runt 20,00 och lämnade lite mjölk, sen blev det TC igen. Blev ännu mera kaffe! Totte, Annica och Peter M var också där. Nu verkar det som hela semestern är planerad! ;)


Ungarna sover ännu och Jonas är på promenix. Jag ska greja lite i väntan på att ungarna ska vakna och sen blir det nog lek och bus hela dagen. Lite målning klämmer vi in nånstans med. Hoppas på invigning av poolen idag med! Semester var det ja.

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards