Direktlänk till inlägg 13 april 2008

SOVMORGON! :)

Av Sofie - 13 april 2008 08:46

Lisa! Fatta att jag älskar "Med andra ord" och TP! :) Lite mer "sport" än Barbapappa... :) Mycket roligare och blogga när man får lite comments ibland. :) Jag börjar nog bli beroende... Hur farligt det nu kan va. Åh just det, man kan ju dö av det!



Var ju hos Betty och Stefan igår. Trevligt som tusan, barnen var någorlunda snälla. Filip är ju alltid lite busig... Kollade Körslaget, Sing a Long och Extra Extra innan det blev hemfärd. Blev faktiskt nästan osams med Jonas vid ett tillfälle. Eller nej, osams är inte rätt ord, vi hade lite delade åsikter. an frågade huruvida Catrin Schulman är känd eller ej. Jo, sa jag, hon är ju gift med Alex Schulman. Jo, men förutom det då? Hon är ju bloggdrottning! Och vad tror ni han säger då!? (med risk för att mina läsare blir upprörda) Hur fan kan man bli känd genom att blogga!?

Jag bara; Nej, jag orkar inte. Vi lägger ner.

Som ni kanske förstår läser han inga bloggar, inte ens min. Läser era respektive era?


Idag fick jag sovmorgon! Kollade på klockan när jag steg upp: 8,26! Inte illa! Barnen vaknade nog vid 6,30, men Jonas gick upp med dem. De har sovit som ljus i sina rum hela natten. :)

Jonas och Buffy hade förvisso somnat om igen när jag steg upp, men vad gör det? Lite tid ensamn är aldrig fel på morgonen. Filip kollar på Ronja Rövardotter. Tack och love så byter han film ibland.

Stoppade in en maskin tvätt när jag steg upp, ska passa på att tvätta lite idag och jag har nästan lovat mig själv att ta itu med all stryktvätt. Jonas jobbar em så jag hoppas på lite fint besök. Sugen någon!? :)


Är så otroligt pigg idag! Ska nog ut och gå en runda med hunden nu.

So Long for now! :)

 
 
Lisa

Lisa

13 april 2008 10:19

Ha, ha, ha! Du måste nog investera i ett nytt spel snart då. :) Martin läser min blogg i mellan åt, oftast efter jag har fårgat om han har läst på länge, inte allt för sällan blir han sur för att jag berättar så mycket... :)
Hälsa Jonas att man visst kan bli känd på att blogga, det har jag blivit om än på lokal nivå. :)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

13 april 2008 12:48

Min karl säger bara att han inte får läsa den, men jag har sagt att det är bara och läsa om han vill det :)
Gömmer inget.

Så promenad på tisdag morgon runt nio?

Ha en bra fortsatt söndag!

http://Linnea05-Elias07.bloggagratis.se

 
Emilie

Emilie

13 april 2008 16:10

Peter läser min blogg då och då, fast han tycker det är löjligt att blogga. Vad finns det för mening menar han... Men jag tycker det är roligt. Det här med att lämna ut sig tycker jag är upp till var och en hur mycket man vill att folk ska veta. Ha de!

http://emilai

 
Moster

Moster

13 april 2008 20:33

Jag vet inte. Det är ännu inte känt vem som är min respektive ;)

http://:isolde.babyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 juni 2010 00:13

Har haft en riktigt bra lördag och den verkar inte vara över riktigt än för min del. :) Har nämligen en maskin tvätt på G. Det är det som är det fina med att bo i hus; tvätta när du vill, även efter midnatt. :) Det och mycket annat. Lördagen börjad...

Av Sofie - 4 juni 2010 21:59

Denna veckan har verkligen flugit förbi som en raket! Den har varit helt underbar! :) Timmarna på jobbet har bara susat förbi och vädret har varit toppen! :) Vi har spenderat mycket tid ute och det behövdes! Gräset är nyklippt och några rabatter är l...

Av Sofie - 1 juni 2010 06:19

Är inte juni en officiell sommarmånad? Jo... det tycker jag. Idag är det 18 dagar till jag fyller 25. 25 år. Om 18 dagar. Åldersnoja? Inte alls! :S Är nog mest lite morgonsur idag. Hade tänkt ta en vända på gymmet men ställde klockan fel. Blir vä...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:40

GLÖMDE ju bort att jag skulle gratta alla mammor på Mors Dag!   Grattis alla mammor!!! Vi är bäst. :)   http://www.youtube.com/watch?v=5Qa_gxEGmYY   Vad kan passa bättre än en låt om >>Mother Lovers<<?? :D ...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:26

Jaha, då var strax denna helgen till ända också. De går så förbaskat snabbt! Imorgon är det bara 7 vceckor till min semester börjar. Fast det känns som oktober ute.   I fredags efter jobbet gjorde vi inte många knop. Jag och barnen hade lite fred...

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards