Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Uttråkad... Rastlös....

Av Sofie - 30 april 2008 13:24

Det var gott med lite kaffe. :) Madde, är du hemma ännu!?

Blev så fruktansvärt slö! Vet inte alls vad jag ska göra.... Barnen är jäätelugna, har knappt sett dom sen jag kom hem... Filip fick ju förvisso en ny Emil-film igår, så han sitter ju klistrad framför den. Olivia är på gymmet, hör katten när den spelar hela tiden.... Och jag hör att Filip kollar på Emil på finska! hahha!


Vad fan är det för fel på folk egentligen!? Ljuger hit, hittar på saker dit och hotar till höger och vänster! Get a grip FFS!


Berättar ni allt  för era vänner? Eller finns det saker ni inte talar om, för att de "inte har med det att göra"? Ibland undrar man även vad som rör sig i sina vänners hjärnor, inte bara i kidsens. Vill gärna höra era åsikter!


Längtar till lördag, då blir det date med Betty och Stefan igen! :) Julia och Marcus, Emilie och Peter; ni är härmed också officiellt inbjudna! :D


Love is in the air!

 
 
Lisa

Lisa

30 april 2008 16:21

Ha,ha,ha! :) Kan konstatera att viggo återigen släktas på sin far, benen är inte så långa, men överkroppen är ändlös. :)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

30 april 2008 21:05

Angående vänner, så nej jag berättar INTE allt för mina vänner. MEN sen beror det också lite på vad det är för vänner och om jag vet att dom håller tyst eller också så beror det på vad det handlar om.

Jag talar om det mesta eftersom jag tycker det är kul att dela åsikter med någon annan och få disktuera saker man har gemensamt eller kanske samma problem osv.
Men visst finns det saker jag bara håller för mig själv också.

:)

http://Linnea05-Elias07.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 juni 2010 00:13

Har haft en riktigt bra lördag och den verkar inte vara över riktigt än för min del. :) Har nämligen en maskin tvätt på G. Det är det som är det fina med att bo i hus; tvätta när du vill, även efter midnatt. :) Det och mycket annat. Lördagen börjad...

Av Sofie - 4 juni 2010 21:59

Denna veckan har verkligen flugit förbi som en raket! Den har varit helt underbar! :) Timmarna på jobbet har bara susat förbi och vädret har varit toppen! :) Vi har spenderat mycket tid ute och det behövdes! Gräset är nyklippt och några rabatter är l...

Av Sofie - 1 juni 2010 06:19

Är inte juni en officiell sommarmånad? Jo... det tycker jag. Idag är det 18 dagar till jag fyller 25. 25 år. Om 18 dagar. Åldersnoja? Inte alls! :S Är nog mest lite morgonsur idag. Hade tänkt ta en vända på gymmet men ställde klockan fel. Blir vä...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:40

GLÖMDE ju bort att jag skulle gratta alla mammor på Mors Dag!   Grattis alla mammor!!! Vi är bäst. :)   http://www.youtube.com/watch?v=5Qa_gxEGmYY   Vad kan passa bättre än en låt om >>Mother Lovers<<?? :D ...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:26

Jaha, då var strax denna helgen till ända också. De går så förbaskat snabbt! Imorgon är det bara 7 vceckor till min semester börjar. Fast det känns som oktober ute.   I fredags efter jobbet gjorde vi inte många knop. Jag och barnen hade lite fred...

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards