Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Sofie - 9 oktober 2008 21:00

Jisses vad vi har hållt igång idag! Ja, kankse inte riktigt, men nästan... Dagen började så där lite lagom 7,20. Buffy har verkligen sovit jättebra inatt och förkylningen är på väg att ge sig av. Steg upp med Filip, han skulle ju till dagmamman i vanlig ordning. Under tiden vi tog på oss rev Bill ner en kruka så det var ju bara att börja städa. Plockade upp skärvorna, resterna av blomman och den värsta jorden. Drog en djup suck när jag var färdig och får då till svar av Filip som sitter jämte och tittar på; -Ja mamma, detta var skitjobbigt... Undrar ofta hur han kan få till sina fyndiga svar vid precis rätt tillfälle...

Vid 9,30 kom Annica och fikade. Så nice, hon hade med sig sina goda bullar. :) Vid 11,00 körde jag och hämtade Filip och handlade lite. Har haft så skitont i nacken imorse! Verkligen pissont! Bad Jonas massera mig och av någon lustig anledning svarade han ja och hör och häpna; värken är nästintill borta! Puh, vill ju inte ha nackspärr imorgon, när det är Ladie's Night!! :) Får väl ta min första drink vid 14,00, insläppet är ju redan 17,30.


Har hållt på med veden hela eftermiddagen, Buffy sov mellan 13,00-17,30, hon måste ha varit jättetrött. Gick in och gav henne lite mat sen gick vi ut igen. En annan rolig kommentar jag fick idag när vi var ute var;

-Mamma, jag tog av mig overallen, för jag blir så varm när du arbetar så mycket!

Var ute till 18,30 sen gick vi in och åt kvällsmat. Ungarna var dödströtta så redan 19,45 sov båda två. Jag är allt lite sliten efter allt ved-arbete idag. Och jag har grym ångest över att jag inte har vikit tvätt eller dammsugit... Får ta det imorgon bitti. Ska kolla Lyxfällan nu sen blir det duschen!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards