Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Sofie - 27 oktober 2008 20:59

Tänkte bara tipsa om en lite rolig kostym till Halloween för er som har långt hår! :D                                                 
                      

Hårmodell; It, The Adams Family

Av Sofie - 27 oktober 2008 20:49

Ja, då var snart denna dagen också färdig! Öppna förskolan var jätterolig!! :) Både Filip och Olivia trivs där och det är skönt! Det är en sån härlig stämning! :) Efter det körde vi hem och grejade lite i trädgården men vid 12,30 ville Buffy in och sova så då blev det så. Jag och Filip degade till posten kom sen hämtade vi den. När älskling steg upp, närmare bestämt 14,30, drack vi lite kaffe, läste all reklam och Kvällsposten. Det vanliga m.a.o :) När Jonas och Buffy hade mornat sig lite drog vi in till COOP där Filip skötte självscanningen idag! :) Det gick jättebra och den lilla typen var stolt som en tupp! :D Var inom stan med och köpte ny mat till Zätah. Väl hemma blev det middag och jag drabbades av en riktigt sjuk och otäck huvudvärk.... Buffy ville sova direkt efter middagen så jag passade på att vila till 19,00. Jag och Filip kollade en sväng på TV men 19,20 somnade ju han med... och Jonas vilade... Vid 20,00 var jag allmänt uttråkad så jag joinade Jonas och myste lite, måste ha en viss dos Jonas-mys varje dag....


Nu är han på väg till jobbet och jag ska gå och lägga mig och mitt huvud, vilket jag gärna vill amputera, och hoppas på att min syster ska ringa innan jag somnar. O.a.O

Av Sofie - 27 oktober 2008 07:18

Tack vare att Hanna skrev om Cesar kommer jag ihåg min dotters dag...! Inte illa.... eller jo.


Jisses vad tiden har gått fort! Överallt frågar alla vad min lilla tjej önskar sig när hon fyller år och vad Filip vill ha av tomten! Filip skriver önskelistor och ritar teckningar av allt han vill ha, mest hela tiden.


Några av mina auktioner på tradera går bra! :) Har ju börjat spara till en grej... Idag ville barnen upp redan 07,00, men det gjorde inget, jag är relativt pigg idag! :) Vi ska ju till öppna förskolan vid 09,00 och Filip är så glad över det, han är ju alltid hos dagmamman annars. Han har t.o.m klätt på sig redan!


Har förresten hittat fyra nya bloggar jag läser! :) Två helt fantastiska, en lite sådär och en helt... nej. Fast ändå måste jag läsa den, snoka liksom vad denna människa gör... Ja, ni förstår säkert. :D


Nu ska vi läsa dagstidningen och läsa klart Kvällsposten från igår.


Frida & Peter! -------> Grattis på 1-års-dagen! Ha det så bra i Köpenhamn!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards