Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Tråk.....

Av Sofie - 4 december 2008 20:40

1. Fullständigt namn?Sofie  Henrietta Alexandra Karlsson

2. Exakt ålder? - 23

3. Vart bor du? - Läppareboda, Brinkamåla City

4. Bor tillsammans med? - Jonas, Filip, Olivia, Zätah och Bill

5. Husdjur? - Hund, Zätah. katt, Bill.

6. Färg på ditt hus? - gult

7. När är du född? - 1985

8. Klass? - Överklass

9. Vilket år tog du studenten? - Skulle man göra det med...?

10. Något jobb? - Ja

11. När gick du upp i morse? - 07:48

12. När ska du sova ikväll? - Förmodligen strax efter 22,30

13. Duschat idag? - Ja

14. Kramat någon idag? - Ja

15. Pussat någon idag? -  Ja

16. Vad har du ätit idag? - frukost och middag

17. Dagens klädsel? - Svarta byxor, vit tunika

18. Dagens smink? - ögonskugga, puder, rouge och Mascara.

19. Dagens sötnos? - Mina barn

20. Dagens roligaste? - Filip. lätt.

21. Har du många vänner? - Så många jag behöver.

22. Hur många har du kysst? - ......

23. Hur många har varit otrogna med dig? - Inte nån

24. Vem pratade du med i telefon senast? - Madde

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jennie A, Hoppas vi ses snart! 



FAVORIT:

26. Film? - Dirty dancing. Tror jag.

27. Låt? - Typ 2000 olika....

28. Mat? - Varm smörgåstårta.

29. Dryck? - Julmust

30. Färg? - Svart 

31. Stad? - Brinkamåla City

32. Land? - Ingen aning

33. Ämne i skolan? - Matte. (??)




SENASTE:

34. Personen du tänkte på? - Jonas; Vad är klockan? Jaha, nu kommer snart Jonas hem. 

35. Gången du spydde? - När jag hade campolybacter i september. 

36. Gången du grät? - Jag gråter ju typ jämt...

37. Pizzan du åt? - I söndags.

38. Gången du var i Göteborg? - 2004

39. Gången du var i Stockholm? - 2002

40. Gången du var full? - 2 veckor sen.

41. Gången du var hög? - :S

42. Personen som såg dig gråta - Jonas


ANTINGEN ELLER:

43. Svart eller vitt? - Svart

44. Hund eller katt? - Hund och katt.

45. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa mest. Fest ibland. :)

46. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel

47. Hångla eller ha sex? - Sex. Eller samlag som jag gärna kallar det i folkamun.

48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - Inget av dom

49. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad 

50. Big Brother eller Paradise Hotel? - Får nog bli Paradise

51. Har du svart hår eller blont? - Brunt.

52. Har du blåa ögon eller bruna? - gröna

53. Choklad eller lakrits? - Chocklad 

54. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

56. Coca cola eller fanta? - Fanta

57. Pizza eller kebab? - Pizza

58. Randigt eller prickigt? - Randigt

59. Älska eller älskas? - båda

60. Leva eller dö? - leva




ANTAL:

61. Personer du älskar? - Alla mina. <3

62. Personer du hatar? - För få. Probably. 

63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Say what!? 

64. Glassar du ätit på en dag? - :S

65. Gånger du ätit kött? - Vilken fråga, NÄSTA!

66. Gånger du haft minnesluckor? - WTF!? 

67. Gånger du varit hög? - Snälla....

68. Gånger ditt hjärta brustit? - Vet inte.... 1-2 ggr.




VEM

69. Ska du träffa imorgon? - Min familj och kanske nån vän? 

70. Sjöng du senast för? - Filip och Olivia

71. Hade du senast en msn konversation med? - Madde

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ja du! Det märker hon nog när stenen kommer!

73. Förtjänar att dö? - Idioter!


VAD:

74. Gör dig glad? - Lycka!

75. Gör dig ledsen? - Mycket

76. Vad vill du helst göra nu? Krypa ner i soffan....

77. Vill du ha nu? - Massa pengar!

78. Önskar du dig i julklapp? - En riktigt bra jul för alla mina nära och kära 

79. Längtar du till? - JUL! Och lördag.

80. Ångrar du i ditt liv? - Ångra hellre det du gjorde än det du inte gjorde...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 juni 2010 00:13

Har haft en riktigt bra lördag och den verkar inte vara över riktigt än för min del. :) Har nämligen en maskin tvätt på G. Det är det som är det fina med att bo i hus; tvätta när du vill, även efter midnatt. :) Det och mycket annat. Lördagen börjad...

Av Sofie - 4 juni 2010 21:59

Denna veckan har verkligen flugit förbi som en raket! Den har varit helt underbar! :) Timmarna på jobbet har bara susat förbi och vädret har varit toppen! :) Vi har spenderat mycket tid ute och det behövdes! Gräset är nyklippt och några rabatter är l...

Av Sofie - 1 juni 2010 06:19

Är inte juni en officiell sommarmånad? Jo... det tycker jag. Idag är det 18 dagar till jag fyller 25. 25 år. Om 18 dagar. Åldersnoja? Inte alls! :S Är nog mest lite morgonsur idag. Hade tänkt ta en vända på gymmet men ställde klockan fel. Blir vä...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:40

GLÖMDE ju bort att jag skulle gratta alla mammor på Mors Dag!   Grattis alla mammor!!! Vi är bäst. :)   http://www.youtube.com/watch?v=5Qa_gxEGmYY   Vad kan passa bättre än en låt om >>Mother Lovers<<?? :D ...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:26

Jaha, då var strax denna helgen till ända också. De går så förbaskat snabbt! Imorgon är det bara 7 vceckor till min semester börjar. Fast det känns som oktober ute.   I fredags efter jobbet gjorde vi inte många knop. Jag och barnen hade lite fred...

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards