Alla inlägg den 5 december 2008

Av Sofie - 5 december 2008 16:49

Det blev en runda till stan i förmiddags. Jonas inhandlade sig en ny tröja och en ny skjorta. -Jättefint. Filip, som tycker sin snopp är för stor för de gamla kallingarna inhandlade inte mindre än 9 par nya. Nu får snoppen plats bättre. Efter stan blev det en runda på COOP -where else- och sen hem.

Jonas fixade till sig och Buffy sov lite middag innan det var dags att sticka igen. Till Svängsta den här gången, med ett helt gäng med pizzor. 14,20 hade vi lämnat av Jonas och pizzorna och begav oss till Mörrum för att hälsa på morfar. Var där till närmare fyra innan vi tog en pizza och körde hem.


Alltså är jag och barnen ensamma ikväll. Hoppas Jonas och de andra får kul! Kanske får jag avnjuta en bra film i det trevligaste sällskapet? Wait and see...


Du är speciell..... <3

Av Sofie - 5 december 2008 09:15

19 dagar till julafton. 1 dag till julbordet. 10 dagar till jag ska börja jobba.


Fick sovmorgon till 8,00 idag innan barnen ville upp. Båda samtidigt. Kan ju vara så att den ena väckte den andra...? Nu är snön borta, även i BC. Regnet står som spön i backan och jag kan bara dra en djup suck och börja längta efter snön igen. Om inget annat för barnens skull. Det blir ju lite ljusare också. Idag när vi vaknade var det så mörkt att klockan lika väl kunde varit sex.


Idag ska Jonas på julbord. Eventuellt ska vi in till stan en vända först så han får köpa sig nåt nytt så han är snygg inför alla tjejerna ikväll. Själv ska jag ha myskväll med mig själv. Nån som vill joina?

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards