Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Sofie - 2 juni 2008 08:22

Usch, igår var hela familjen helt off. Vi sov mest hela dagen.... Även barnen! Jag var visserligen uppe klockan 6 med Buffy och sen städade jag undan allt efter i lördags. Och det var inte lite... Men roligt hade vi!! Lätt att jag ska festa med Sarah och hennes kusin Madde igen! Fast jag och Madde tog nog en eller kanske tre tequila för mycket... Mådde ju därför som jag förtjänade igår. Både jag och Jonas tackade vår lyckliga stjärna att barnen var så snälla!


Idag blev det lite sovmorgon, Jonas gick upp och tog Filip till dagmamman, sen skulle han hämta ved. Jag sov till Buffy vaknade, 7,45. Inte illa! Och skönt att få stiga upp när man vill för en gångs skull. Har precis sprutat radar mot flugor i TV-rummet så jag och Buffy sitter instängda i hennes rum. Igår var förresten en stor dag för henne. Hon vinkade för första gången och hon fick sin första tand. Snart kryper hon nog med, hon är uppe på knäna och >>juckar<< hela tiden!

Nu ska jag äta lite frukost, sen ut och promenera en runda. Ska hämta Filip 11,15 och efter det ska vi hem till Jennie i Pukavik och träffa mammorna. So najs!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards