Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Sofie - 6 juni 2008 18:44

Flugorna har minskat drastiskt faktiskt. Vi har dödat dem. Det värsta, eller ja, är att jag får en kick av det! Och så har jag kommit på att döda flugor med flugsmällare är som att man spelar badminton. (Jag lirade en del i ungdomens dagar...) Ni som spelar/spelat vet nog vad jag menar!


Har dödat ungefär 2000 tror jag. Dammsugarpåsen är nog full snart, och ja, jag köper det Emilie skrev; Dödar du en kommer 10 till begravningen.


Nog om de asen. Betty och Stefan var här en runda i eftermiddags. Nice, var inte igår man såg dem. Blir grillning i Elleholm imorgon. :) Åt middag vid 16,00 sen har faktiskt hela familjen sovit! Skönt. Filip sover än, Buffy tittar på TV och Jonas letar efter festsällskap. Verkar som han vill en runda till Rocken. Gärna för mig. :) Jag ska ju partaja rejält nästa helg! :) Han kan gott behöva komma ut också, minns inte när han var ute sist....


BTW, på tal om as, verkar finnas gott om dem, inte bara flugor... *suck*

Av Sofie - 6 juni 2008 11:52

Usch, usch, usch.... ju mer jag städar, desto mer flugor kommer det. Hur fan är det möjligt!? Är de pedanta de asen!?

Kom sent i säng igår, 00,30. Hämtade förvisso Annica på Rocken redan 22,30, men jag var rätt pigg när jag kom hem. Steg upp redan 06,00 idag, vi har nämligen tredje världskriget här hemma; Husflugorna vs. Homo Sapiens. Just nu ligger jag i vapenvlia men inte dem. Har dödat ett 50-tal nu på morgonen, men dödar jag en kommer två tillbaka. Idag gav jag mig på att skura köksluckor, bord, stolar, väggar.... ALLT! Jag trodde det skulle hjälpa, men nej. Ska försöka med hypnos och hoppas då på att få dem att begå kollektivt självmord. Annars blir det massmord. Provade förresten en huskur jag hittat på nätet;

Blanda koncentrerad saft med ett par droppar ättika och ett par droppar YES diskmedel. Flugorna dras till lukten och diskmedlet tar bort ytspänningen så de drunknar. Hell yeah! NOT! De bryr sig inte ett jota om denna blandningen! GAAAAAAHHHHH!


KRIGET HAR BARA BÖRJAT!


Madde; Kicka ass allt vad du kan! :) Go Madde!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards