Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

Har du inte levt mitt liv....

Av Sofie - 24 juni 2008 20:15

vet du ingenting!  Det är det fyndigaste jag någonsin har hört! :)

Idag har jag hängt med min lillasyster typ hela dagen. Hon passade Buffy imorse när jag besiktigade bilen och sen käkade vi frallor. När jag skulle hem hakade Madde på och Filip blev så glad när vi kom och hämtade honom. Det gick kanon-bra att leka med Isolde idag, bara hon och jag. Hon är så härlig! :)

Idag fick jag verkligen såna där riktiga moster-känslor... Kom verkligen och tänka på nu ikväll att snart är lilla Isolde - vårt hjärta - 1 år! Känns som igår hon kom ut! :) Jag kommer nog aldrig glömma den dagen.... Vilken känsla! Jag minns att det första jag sa till Jonas var att; nu vet jag hur du kände och varför du grät... För er som inte vet så var jag med på BB när lilla Isolde föddes. Det var en av de största dagarna i mitt liv och en väldigt stor ära. Det är något jag alltid kommer bära med mig och det känns även skönt att kunna sätta sig in hur det är att vara brevid. Att få vara den första att se och hålla en ny baby... Att se den på väg ut... haha! Moster älskar dig, Isolde! Om inte ännu mer efter idag!


Nu ikväll har jag haft en rejäl storstädning! Skönt nu efteråt. Jonas kom hem vid 16-tiden och då käkade vi middag sen började jag med städningen och Jonas gick ut o grejade. Filip hängde på och Buffy somnade redan 18,00. Bara chillat ikväll och nu blir det strax duschen och lite TV.


Thnx Madde för att du fixade datorn!


Tjuvlyssnar lite på vad som sägs i TV-rummet....

J:- Filip, älskar du pappa?

F:- Nej, jag älskar bara Simon.


 
 
Madde

Madde

24 juni 2008 20:37

Åhh så fint skrivet jag börjar nästan lipa ju :) Du är bäst syster :)

http://mammamadelene.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 juni 2010 00:13

Har haft en riktigt bra lördag och den verkar inte vara över riktigt än för min del. :) Har nämligen en maskin tvätt på G. Det är det som är det fina med att bo i hus; tvätta när du vill, även efter midnatt. :) Det och mycket annat. Lördagen börjad...

Av Sofie - 4 juni 2010 21:59

Denna veckan har verkligen flugit förbi som en raket! Den har varit helt underbar! :) Timmarna på jobbet har bara susat förbi och vädret har varit toppen! :) Vi har spenderat mycket tid ute och det behövdes! Gräset är nyklippt och några rabatter är l...

Av Sofie - 1 juni 2010 06:19

Är inte juni en officiell sommarmånad? Jo... det tycker jag. Idag är det 18 dagar till jag fyller 25. 25 år. Om 18 dagar. Åldersnoja? Inte alls! :S Är nog mest lite morgonsur idag. Hade tänkt ta en vända på gymmet men ställde klockan fel. Blir vä...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:40

GLÖMDE ju bort att jag skulle gratta alla mammor på Mors Dag!   Grattis alla mammor!!! Vi är bäst. :)   http://www.youtube.com/watch?v=5Qa_gxEGmYY   Vad kan passa bättre än en låt om >>Mother Lovers<<?? :D ...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:26

Jaha, då var strax denna helgen till ända också. De går så förbaskat snabbt! Imorgon är det bara 7 vceckor till min semester börjar. Fast det känns som oktober ute.   I fredags efter jobbet gjorde vi inte många knop. Jag och barnen hade lite fred...

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards