Alla inlägg den 1 november 2008

Av Sofie - 1 november 2008 09:59

Nu är frukosten avklarad och alla är mätta och belåtna. :) Buffy vaknade 07,40 och hon har ingen feber. :9 Hon är så pigg och glad idag! Fast efter alla de timmarnas sömn kan man väl inte va annat.... Detta innebär ju att till 99% blir det som tänkt idag. Jag håller mig nog ifrån alkoholen, nöjer mig med att smygröka... :P

Vi har bakat Ida's kladdkaka också. Pratat i telefon en massa, först Eva sen Julia. Hoppas helt klart på en date med Julia imorgon! :)


Ska dammsuga lite och gå ut en vända. Hitta på något bra till Jonas som han kan klä ut sig till. Lite sent eller!?!?!? Köpte ju iofs den där tuben med självlysnade klet i... Tänkte han kunde skriva FUCK ME i nacken, fast BU kanske passar bättre.... :D


Nu blir det hanbollsträning för Filip! På återseende!

Av Sofie - 1 november 2008 07:47

Helt sjukt..... sitter här ännu och sörplar kaffe... Har lagt ut nya auktioner på tradera. Filip kollar barnprogram och Buffy sover ännu. Om det är ett gott tecken vet jag inte...

Vad står annars på schemat då? Plocka undan lite, bädda sängarna och tvätta lite. Ut och gå en vända.


Nu ska jag ta reda på vem som åkte ut i IDOL igår!

Av Sofie - 1 november 2008 06:59

Det är väl idag det? Det är ju den första november och det är röd dag och allt... Sitter här med mitt kaffe, har precis läst alla bloggar och snokat lite. ;P Filip är också vaken, lycklig över att det är lördag. Jonas är på jobbet och min lilla flicka ligger och sover. Hoppas hon mår bättre idag! Jonas tycker att jag och Filip kan gå själva annars, men jag vet inte.... Är inte riktigt samma sak. Kanske kan bjuda hem nån istället. Vi får se.


Det är fullt med frost ute.... så himla vackert! En månad kvar till december, den mysigaste månaden på hela året. Me like!


Blev IDOL igår, jag och älskling. Filip somnade sjukt tidigt och jag somnade på soffan... Men vaknade till rätt så några gånger... bl. a. av att Jonas försökte trycka in en dumlekola i min mun...


LISA!--------> Snygg design! Lyste upp hela TV-rummet igår när jag tog upp din sida! :P

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards