Alla inlägg den 13 november 2008

Av Sofie - 13 november 2008 20:51

Tog denna bilden på Fridas blogg.... :) Söt va!?

Av Sofie - 13 november 2008 14:54


SOFIE KARLSSON


 

JONAS PETERSSON


75.5 %


Ett förhållande mellan SOFIE KARLSSON och JONAS PETERSSON har goda chanser att bli lyckat!

Fler http://testportalen.se/">test>testportalen.se

Av Sofie - 13 november 2008 14:37

Nu har jag och Filip varit ute och räfsat löv på framsidan. Är inte så mycket löv, men de ligger så utspritt så det tar tid att bara samla ihop dem. Hämtade posten och idag kom Buffys enskilda, syskonfotona och mina 119 bilder. Kul! :)


Äne en gång har jag fått svar på tal av min son...

-Mamma tänkte räfsa löv. Vad vill du göra?

-Jag kan hjälpa dig. Jag hämtar min räfsa och min skottkärra. Men mamma, bara för att er skottkärra er sönder och vi har min så får inte du åka i den.

-Nej, jag ska komma ihåg det...

-Ja... min skottkärra är ju så liten...


Filip leker med sin traktor...

-Mamma, min traktor har ingen motor... Vi kanske kan leka att du är motor?


Undrar vad som rör sig i hans huvud egentligen... Får väl ta och dammsuga nu, Annica kommer om en stund, hon skulle cykla hit.

Av Sofie - 13 november 2008 11:53

Bara under hemfärden från dagmamman händer mycket roligt....


På konsum i bilen...

-Mamma, lås dörrarna så ingen kan ta oss när du är inne i affären! Och ge mig din telefon.


På väg hem.....

-Titta vad mamma har köpt till dig! :) Fin va? (en ny målarbok)

-Ja, jättefin!

3 min senare...

-Mamma du betalade väl för boken?

-ja!?

-Bra, för man får inte ta saker i affären.

Hemma, vid matbordet...

-Jag orkar inte mer nu, jag vill måla...

-Javisst, gå och sätt dig i TV-rummet så kommer jag med grejerna.

30 sek senare....

-Skulle du komma med boken idag eller!?

Av Sofie - 13 november 2008 10:45

Har varit nere på jobbet en runda. :) Är bara hemma en snabbis och ger Buffy frulle och Zätah en promenad. Nu ska vi starx åka och hämta Filip sen blir det städning! Tråkigt, men va fan, det blir inte städat av sig själv...


See Ya!

Av Sofie - 13 november 2008 07:06

Av Sofie - 13 november 2008 07:05

när mamma vänder ryggen till! Då ställer jag mig upp i matstolen, klättrar upp på bordet och äter smör!!!!

Av Sofie - 13 november 2008 06:56

Idag vill jag bara skrika; GOD MORGON!!!

Har sovit som en prinsessa inatt och det har även min Buffy också gjort! Barnen sover ännu, men jag gick upp när Jonas hade kört. Jag blir piggare och gladare om jag får gå upp, dricka kaffe och göra mig iordning före barnen kommer upp och >>mammar<< ihjäl mig. Mina söta! <3


Idag ska jag ner till jobbet en vända. Har ju inte varit där sen... sist! I eftermiddag blir det hemmamys för hela slanten och ikväll ska jag på Mary Kay-party hos Julia. Imorgon har jag inget planerat och det ska så förbli. Hoppas mitt förbannade dammsugarmunstycke kommer snart!!! Fick ju Me & I-kläderna igår med. :) Så nöjd!!!!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards