Alla inlägg den 20 november 2008

Av Sofie - 20 november 2008 21:40

Blir hela 10 inlägg idag med! :) Nu ska vi snart krypa ner, Jonas är vaken igen. Inte ett jota på TV så man dör ju nästan av uttråkan.... :/


God Natt alla!! :)

Av Sofie - 20 november 2008 19:50

Bet får bli blip.se för mig ikväll. Lira lite yatzy. :)

Av Sofie - 20 november 2008 19:37

Jag har så tråkigt!!!! :( Jag får ringa en vän!! :)

Av Sofie - 20 november 2008 19:15

Har precis kört hem Madde och en jättetrött Isolde, de har varit på finbesök i BC idag. :) Men först hade vi >>grannarna<< på besök. Fullt ös hela tiden!! Anyway, båda besöken var jättetrevliga. :) Älskling somnade för ett par timmar sen och han verkar sova gott! Barnen fick följa med och lämna Madde och Isolde. Nu verkar Buffy också sova. Filip ligger i soffan. Inget bra på TV heller, men innan gjorde det inget, för jag hade andra planer, men inte nu längre.... :(

Imorgon ska vi nog hitta på nåt roligt, hela familjen. :)

Av Sofie - 20 november 2008 11:48

Hold my hand let's chase the sun
We both know something begun
Nothing feels that real without you,
Want to learn so much about you
Shining star I've seen your face
Everything falls into place
Nothing else seems to matter

You bring me alive

Av Sofie - 20 november 2008 11:43

Skulle ju egentligen förljt med Frida hem efter församlingshemmet, men det blev ändrat. Ist kommer >>garnnarna<< hit och leker! ;) Och när Jonas kommer hem från jobbet har han Madde och Isolde med sig. Snacka om umgängesdag!! Gosade lite med Oliver på församlingshemmet!! Söt!! Olivia hade lika kul som vanligt, med en handväska på sig och allt!

Av Sofie - 20 november 2008 07:04

Skulle gå ut och hä'mta mer kaffe... glömde min kopp och utan att tänka på att gå tillbaka tog jag en ny i skåpet, så nu står det två kaffekoppar här framför mig....

Av Sofie - 20 november 2008 07:00

Igår var det fullt ös, verkligen hela dagen! Men när det är som tråkigast, eller ja, barnen har tråkigt, brukar vi ha disco. Ungarnas nya favoritlåt är helt klart Katy Perry med Hot 'n' Cold! Igår var det en stor dag för Discot i BC... Byffy har lärt sig att dansa!! Inte så lätt att få på bild, men vi försökte.... :)

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards