Alla inlägg den 20 november 2008

Av Sofie - 20 november 2008 06:49

         

             Grinden för källartrappan.



      

Nya brandbilen                                        
           Typ fönstret i vårt sovrum...




Ja, såhär kan de se ut när Filip fotograferar.. Men ni vet vad man säger; Ser man inte vad det är, är det konst! :)


  

Av Sofie - 20 november 2008 06:29

Kaffe. Mmmm. Innan var kaffe en social dryck för mig, något man drack tillsammans med någon. Inte nu längre. Nu kan jag vakna mitt i natten och tänka vad gott det skulle vara med kaffe... Har man en mental störning då? Idag är kaffe typ livets dryck för mig. Vill ha det nästan jämt. Ungefär som cigg när jag rökte.


Buffy väckte mid 06,00. Hon ville ha välling och ny blöja. Jag är så sjukt trött idag, men jag blir nog ännu tröttare om jag går och lägger mig igen. Jag behöver faktiskt platta håret också. Just nu ser jag ut som en korthårig Tina Turner.


Idag ska jag och Frida till församlingshemmet med alla barn utom Filip som ska till dagmamman. Efter det blir det käk  (hatar ju ordet lunch så jag skriver käk ist) hemmma hos Frida. Skulle egentligen träffats här i BC denna veckan, men det ville inte Filip, han ville faktiskt komma hem till Moa någon gång.

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards