Alla inlägg den 18 november 2008

Av Sofie - 18 november 2008 22:53

Tio första:
Första bästa kompis:
Jessan
Första bil: Bobby Car
Första kärlek: Min granne när jag var 5 år. Vi skulle gifta oss, precis som mamma o pappa, Han var dryga 25.

Första husdjur: Katten Gossen
Första semester: Utanför 50-skyltarna i Svängsta
Första jobb: Skivbutik i Karlshamn
Första köpta skiva: Ronnys pop-show, en tysk dubbelcd från 1996

Första riktiga kyss: En blatte bakom cykelskjulet
Första piercing: Näsan. Dea höll, Madde stack. Jag skrek.
Första konsert: Mora Träsk


Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Rödvin i lördags. :)
Sista bilfärd: Hem från Bamsegympan ikväll.
Sista filmen du såg: The Holiday, igår.
Sista bubbelbadet: Can't remember

Sista spelade cd: Min egen blandade

Sista gången du grät: Häromdan säkert. Jag gråter ofta.
Sista måltiden: Makaroner och köttbullar


Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Nej

Fått ditt hjärta krossat? Inte direkt, men lite stött
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja
Haft ett one night stand? Inte ett, några
Busringt till nån? Jajemen, men nu för tiden ringer jag bara fel...

Sju saker du har på dig: Trosor, örhängen, halsband, deo, hår, handduk runt håret... tatueringar
Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Få ett barn till.... tror jag nu iaf!

Få barnbarn


En sak du ångrar:
Bättre att ångra det du gjort än det du inte gjorde!

Av Sofie - 18 november 2008 22:48

Har inte blivit mycket bloggande idag, har inte varit en bloggdag helt enkelt... Nu ska jag krypa ner i min säng och dra täcket över mig och fundera på vad jag ska göra imorgon. Ska bara ringa till min älskling och säga god natt! God natt alla!

Av Sofie - 18 november 2008 21:31

Är mitt uppe i DHW.... VAr riktigt trött innan, somnade på soffan! Tog en dusch så var jag lite piggare iaf! :) Jonas har kört till jobbet och barnen sover gott. Filip däckade på soffan 19,45 och Buffy var vaken ungefär en timme längre... Skönt med lite kortare hår!! Behöver inte så mycket schampo längre! :D

Av Sofie - 18 november 2008 19:18

Just nu står han framför stora spegeln i hallen, spelar luftgitarr med en grilltång och sjunger Yeah, yeah,yeah, jag ska panga dig! Jämte sitter Buffy och klappar händerna...

Av Sofie - 18 november 2008 19:10

Ja, shiiiiit!!! Var har jag varit hela dagen!? Ja, det kan man undra.... Tog >>sovmorgon<< idag, gick inte upp förrän 6,30. Blev lite kaffe och min stora jakt satte igång efter en sak. :) Efter många om och men hittade jag den... Hoppas bara det blir så uppskattat nu som jag hoppas! :) Lämnade Filip, inom Nina's och köpte fralls och sen hem till Emilie. Deras hus består nu mer eller mindre om en byggarbetsplats, men på nåt vis tycker jag ändå att en viss julstämning infinner sig...Anyway, vi käkade frulle och sen klippte hon mig. Jag är mycket nöjd. :) Hämtade Filip strax efter 11,00 och begav oss till COOP. Precis inkomna blir Filip kissnödig... men vi som har sån tur får syn på Lisa, som får passa Buffy under tiden vi kissar. :) Tack Lisa, Martin och Viggo!! :D Var hemma vid 12,30 och började greja lite. Nu ikväll har vi varit på Bamse-gympa och jag har träffat mina underbara mammor och längtar bara mer till lördag... :)


Nu, ja nu, sitter jag här.... Älskling vilar lite innan jobbet och ungarna leker. Snart läggdags för dem, men de är så pigga, glada och snälla just nu. :) Ikväll blir det egentid och mys med DHW!! Me like! :)

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards