Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Sofie - 9 maj 2008 20:46

Nu är det exakt 12 timmar och 46 minuter sen jag skrev. Där ser man.


Dagen har flutit (eller flötit, vad vet jag) på bra även om jag fått noll och ingenting gjort och varit mest irriterad på min son hela tiden. Han är så jäkla busig ibland! Idag låg han och "vilade i rabatten" jämte Zätah, lekte helt naken i sandlådan, fastande nästan i kopiatorn på jobbet och rev typ halva Kati' Glas & Design. Behöver jag tillägga att han kastade en stor sten på mig också!? Jisses....


Började dagen med att gå ut och gå, hela familjen i 2 timmar. Härligt, när man kom hem. Brännan bättrades på med. När vi kom hem ringde jobbet, de ville ha min uppsägning, så jag och Filip körde ner. Inga kommentarer att tillägga. Efter det bar det av till Kati' Glas & Design, vi ska ju på kalas imon! :) Var hemma igen vid 15 och då blev det middag. Nu ikväll har Jonas vilat inför natten, han ska jobba, och jag har badat barnen och pulat lite. Madde har ju varit på shopping idag och inhandlat solhattar till Buffy. Tackar så ödmjukt! :) Nu ikväll, eller ja, det som återstår, blir det lugnt. Barnen sover sen länge så jag ska bara njuta av min tid ensam.... :)

Av Sofie - 9 maj 2008 08:00

Jisses, då var det fredag IGEN! Fattar inte var verckorna tar vägen.... Idag steg hela familjen upp klockan 07,00. Ja, inte Filip, men strax därefter! Blev ju inte så mycket trädgårdsarbete igår, så vi får väl ta igen det idag. Måste även köpa en present till Linnea som har kalas imorgon. :)


Är ju marknad också i helgen. Får se om jag vågar mig dit själv, Jonas jobbar natt inatt, em imorgon och em på söndag. Får väl hoppas att Madde kommer en vända annars, hon har ju rätt bra hand med Filip med. :)


Nu blir det lite frulle sen är det dags att arbeta!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards