Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Sofie - 20 maj 2008 22:28

Nu är jag tillbaka efter allt jävla skit och elände denna helgen/början på veckan! Skit rent ut sagt! :( BLÄ!


Anyway, inget ont som inte har någont gott med sig. Idag blev Systrarna Karlsson jätteglada! Vi fick ett besked som vi båda är mycket nöjda och glada över. :) (Det är ingen mening att fråga vad det handlar om, vi svarar inte.) Patetiskt att skriva det här då ju, jag vet. Men WTF, har ni inte hört talas om yttrandefrihet....? :)


Annars är allt som vanligt, det rullar på.... och jag är lyckligare än nånsin. :) Både kär och glad och ja.... vad mer kan jag säga? Så kär att jag t.o.m köpte blommor till Jonas idag.


Imorse var jag ute och gick med Hanna. Nice, jag har gått 11831 steg idag. Eftermiddagen? Ingen kommentar. Anyway, när jag kom hem så kom Annica och barnen, och de lekte loss en lång stund. Filip somnade inte förrän 21,15 idag heller! Har varit uppe jättelänge nu sen i lördags... Hm... Och idag fick han för sig 20,15 att han skulle gå ut och leka.... FFS alltså.


Imorgon är det frulle igen med mammorna. Hos Cina. Mysigt och gott! :) Var förresten i Nytorpet och grillade med mammorna i söndags, så jävla nice! Bokade även in en jätterolig sak vi ska göra. iiiiihhhhhhhhhh! LÄNGTAR! :) Love my mummies! <3


Det är nice to be back. Hoppas ni feel the same. Nighty night, sleep tight.


BTW! Lever du!?


Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards