Alla inlägg den 5 november 2008

Av Sofie - 5 november 2008 06:43

Obama vann tydligen stort. Grattis! På nåt sätt hoppades jag nog på han... vet inte varför eller vad han håller på med, men det är väl han jag har sett mest av...Dräp mig inte om jag "hejade" på den dumma! Jag vet ju inte vem som är bäst... Vem hejade ni på?

Av Sofie - 5 november 2008 06:40

Vet någon vem som blev president?? Malena antar jag... :)

Av Sofie - 5 november 2008 06:32

Var uppe vid sex-tiden idag med... Buffy ville ha välling och stiger jag upp får man Filip på köpet. Han kollar på TV just nu. Låter som Buffy med vill stiga upp! :P

Usch... mitt kaffe blev fan som tevatten... msåte ha räknat fel nånstans. Har kört igång diskmaskinen, ska gå ner och slänga in en maskin tvätt. Annars står det städning på schemat hela dagen idag. Julia kommer med sin dammsugare ikväll, då vårt dammsugarmunstycke har lagt ner verksamheten. Beställde ett häromdan för en halv förmögenhet, förhoppningsvis skulle det komma imorgon.


Nu ska jag bädda och vädra lite! God morgon alla!


Madde------> Jo, visst är det brillsen du köpte. :) Ring när ni vaknar!

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards