Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Nystädat

Av Sofie - 27 november 2008 12:00

Nu har vi städat och torkat golven! :) Det gick bra men inte helt smärtfritt....

Först städade vi Filips rum och efter det fick barnen bada. Buffy var inte så förtjust i det idag heller, men det fick bli ett litet snabb-bad. Eller tvångsbad som jag brukar kalla det. Anyway, efter det var hon helt slut så jag torkade henne och tog på blöja. Gick ut i köket för att göra lite välling och var borta max 1 minut! Rätt vad det är hör jag Filip skrika; jag tycker inte om bajs!! Hmmm, snabbar mig lite och när jag kommer tillbaka är det verkligen bajs ÖVERALLT! Min flicka som precis var nybadad såg ut som att hon hade badat i bajs. Hel badrummet såg ut som det hade badat i bajs. Badkaret, handdukarna som hängde, toalettstolen, badrumsmattorna.... Vad är oddsen på att detta ska hända på mindre än en minut!? Fick duscha henne igen och sen fick hon lägga sig. Helt utslagen. Nu ska vi ner och tvätta all bajstvätt. Najs bajs.

 
 
Annelie

Annelie

27 november 2008 12:21

Haaaaa! Vad jag skrattar när jag läser detta..FÖRLÅÅÅÅÅT!!!! För mig som återigen minns av att läsa vad du går igenom är detta HELT underbara läsning..KRAM!

Tror du skrev en kommentar till mig igår men jag godkände den inte, det måste ha blitt nått tok. Det stod bara "Jag"...

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 6 juni 2010 00:13

Har haft en riktigt bra lördag och den verkar inte vara över riktigt än för min del. :) Har nämligen en maskin tvätt på G. Det är det som är det fina med att bo i hus; tvätta när du vill, även efter midnatt. :) Det och mycket annat. Lördagen börjad...

Av Sofie - 4 juni 2010 21:59

Denna veckan har verkligen flugit förbi som en raket! Den har varit helt underbar! :) Timmarna på jobbet har bara susat förbi och vädret har varit toppen! :) Vi har spenderat mycket tid ute och det behövdes! Gräset är nyklippt och några rabatter är l...

Av Sofie - 1 juni 2010 06:19

Är inte juni en officiell sommarmånad? Jo... det tycker jag. Idag är det 18 dagar till jag fyller 25. 25 år. Om 18 dagar. Åldersnoja? Inte alls! :S Är nog mest lite morgonsur idag. Hade tänkt ta en vända på gymmet men ställde klockan fel. Blir vä...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:40

GLÖMDE ju bort att jag skulle gratta alla mammor på Mors Dag!   Grattis alla mammor!!! Vi är bäst. :)   http://www.youtube.com/watch?v=5Qa_gxEGmYY   Vad kan passa bättre än en låt om >>Mother Lovers<<?? :D ...

Av Sofie - 30 maj 2010 20:26

Jaha, då var strax denna helgen till ända också. De går så förbaskat snabbt! Imorgon är det bara 7 vceckor till min semester börjar. Fast det känns som oktober ute.   I fredags efter jobbet gjorde vi inte många knop. Jag och barnen hade lite fred...

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards