Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Sofie - 13 mars 2008 19:22

Emilie --------> Tycker också det var synd ni missade kalaset! Hade varit jätteroligt o träffas! :) Vi får se till att göra det snart! :) Hörde ni hade köpt hus! najs! Hoppas ni kommer trivas lika bra som vi gör här!


Båda Tv-apparaterna är upptagna, så jag fick bänka mig här. Filip kollar på nån film i TV-rummet och Jonas kollar på ishockey i sovrummet. Filips lilla bajs-tv gör jag mig inte nes besvär med att titta på. Förresten tror jag inte ens det finns några kanaler där....

Idag har vi varit i stan, jag och Filip. Jag skulle inhandla nya byxor var det tänkt, men det är inte så lätt att prova när man har en 3-åring med sig. Fick "nöja" mig med 2 par leggins. Efter det blev det lunch på McDonalds med Cina och Ebba. Filip var mer än nöjd. Jag tror han är lite kär i Ebba! :)

I eftermiddag har vi bara slappat och byggt lite lego. Jag byggde tre olika saker, ett zoo, en bondgård och en djungel. Filip lekte så klart med farmor och Tommy. Filip har döpt sina lego-gubbar till det.

Idag har han även lärt sig att man kan kalla mamma och pappa för gammal tant och gammal gubbe.

22 år och gammal tant.... jisses....


Nä nu ska jag in på ticnet.se en runda o kolla lite evenemang sen blir det fotbad. Efter hockeyn blir det film, Jonas har hyrt en till idag! :) Kanske man kan få en liten puss o en kram med mellan varven! HAHA! Har förresten sett båda Irene Huss nu. ASBRA! Rekommenderas varmt.


Ska förresten börja prenumerera på en trädgårdstidning! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards