Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Sofie - 31 mars 2008 20:41

Är den här för att stanna? Hoppas! :) Jag har nog drabbats av vårkänslor iaf. Är så fruktansvärt kär och lycklig just nu! Eller det är jag väl alltid, men lite mer än vanligt.


Jag ska verkligen inte klaga på att jag knappt inte har några som läser min blogg; är det kul och läsa en blogg som aldrig uppdateras!? Till er som läser; sorry, har haft fullt upp i fem dagar.


Mycket har hänt denna helgen, mamma och Leif har varit hemma för igår var det dop för Buffy. Det var bland det värsta på mycket länge. Min bebis som knappt aldrig ger ett ljud ifrån sig skrek som en stucken gris typ hela dagen igår. Framförallt i kyrkan.... En annan blev ju hyperstressad och när inte Filip heller kunde sitta still.... Om jag får ett barn till vet i tusan om jag vill döpa det. Kanske är Buffy sur för att vi tvingar henne att bli kristen!? Alla andra menar på att skriker man i kyrkan får man fin sångröst eller blir kyrksångare. Buffy blir inget av det. Hon ska spela tennis. På mottagningen var hon lite lugnare, men bara lite... Vi fick henne till att sova en stund när vi skulle städa, men det var bara en liten stund.... Bilder kommer imon eller nåt. BTW, fasiken vilka fina presenter hon fick! Och en hel hög med kosing..... :)

Hon var nog helt slut efter igår lilla Buffy. Hon somnade 17,00 och vaknade 04,30 och ville ha lite käk, somnade om igen till 08,00. 09,00 var det dags för sömn igen och vid 13,45 var hon uppe och åt. Somande om igen till 17,15 och var faktiskt uppe till 19,15! Vilken sleepy baby man har.... :) Tro míg, jag njuter verkligen av att hon är så snäll! Lotta kom förbi idag med Me & I kläderna. Roligt!

Jag och Filip har jobbat som galningar i trädgården idag. Vår rabatt vi skulle anlägga är färdiggrävd, nu ska vi bara sortera väck lite sten med. Han har kallat mig för pappa och farfar hela dagen, för mammor kan ju inte hålla på med såna konstiga redskap.... DAAAAH!

Var ute och gick en runda med Zätah ikväll, helt själv faktiskt. Så jävla skönt. Stannade till och pratade lite med Jessica, så vi ska ut och promenixa imorgon bitti. Skönt med lite vuxensällskap ibland. Fast oftast promenerar jag helst själv. Med min MP3:a förstås.  

Nu ikväll blir det bara slapp framför TV:n med älsklingen, barnen lade ju sig hyfsat tidigt idag.


I fredags var mammorna på besök igen. :) Alltid lika nice! Blir frukost hos Jennie på onsdag när barnen är iväg.

Vill även passa på att gratulera Emil som fyller 8 år idag! GRATTIS!

That's all for now. BBB (Bye Bye Bitches.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mamma Sofie.
Mamma till Filip f. -05 och Olivia f. -07.
Sambo och förlovad med Jonas.
Matte till vovven Zätah och kisen Bill.
Bor i Brinkamåla City i förorten Läppareboda.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards